Marknadsföring handlar om att synas, märkas och stå ut ifrån mängden. Men i en värld där allt fler blir allt duktigare på just det kan det vara klokt att fundera på om inte marknadsföring också kan vara att lyssna, förstå och anpassa sig till sin omgivning. Inte så glamoröst men kanske väldigt lönsamt?

Troed Troedson är samhälls- och framtidsanalytiker, känd för sin kunskap om organisationsutveckling. Sedan slutet på 1990-talet har han tagit fram analysmodeller och framtidsscenarier för organisationer och stora företag. Troed Troedson är en av initiativtagarna och ägarna till den digitala tidningen ”Gränsbrytning”.

Morgonens konferencier: Kristian Johansson

Program:
- Mingelfrukost - från kl. 06.45

- Marknadstorget - öppnar kl. 06.45

- Inspirerande föredrag - start 07.30

- Hemlig gäst

- Utlottning av priser

- Slut inne i salen - 08.30

Anmäl dig genom att klicka på knappen till höger. Anmälan är bindande från kl. 20.00 dagen före Frukostklubben och vi fakturerar en no show-avgift på 176 kr + moms vid utebliven närvaro. Det gäller även dig med Frukostklubbskort och Guldkort.
 

Pris:
- medlemmar i MiH som ej har Frukostklubbskort: 120 kr inkl moms.
- gäster och icke-medlemmar: 220 kr inkl moms.
- studenter som inte är medlemmar: 80 kr inkl moms.
Vi hanterar inga kontanter på våra arrangemang. Betalning sker på plats med kort.

 

Månadens Temapartner:

Det finns inga bilder uppladdade från detta programmet.

Kommentarer

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera. Klicka här för att logga in.
    Tema Attention!: SKAPA UPPMÄRKSAMHET - ELLER VARA UPPMÄRKSAM?

    Senast anmälda medlemmar

    1. Mårten  Söderlund
      Mårten Söderlund IPOS/Kemira
    2. Jonas Hansson
      Jonas Hansson AB Helsingborgshem
    3. Johan Ragnar
      Johan Ragnar RosholmDell Advokatbyrå
    4. Thomas Blohm
      Thomas Blohm Axfood Sverige AB
    5. Visa alla anmälda

    Marknadsföreningen

    - möjliggör mötet

    Marknadsföreningen möjliggör mötet som inspirerar till initiativ, engagemang och entreprenörskap för en region i världsklass. Marknadsföreningen i Helsingborgsregionen (MiH) är södra Sveriges största nätverk för människor som har ett intresse för marknadsfrågor, trender och tendenser.  Vi vill göra det enklare för företagare, både små och stora och från olika branscher, att kunna träffas under otvungna former för att utbyta erfarenheter, knyta kontakter och inspireras.

    Läs mer...

    BLI MEDLEM... 

    Våra huvudpartners

    0-1.jpg
    FamiljenHBG.jpg

    Våra partners

     

     

    BRA

    Nya medlemmar med foto

    1. Åke Högman
      Åke Högman Move&Shake AB (Kommunikationsstrateg och journalist)
    2. Petter Wahl
      Petter Wahl ERC AB (Lösningskonsult /-arkitekt inom IT)
    3. Ulf Nilsson
      Ulf Nilsson Sjödin Fastigheter AB (IT Manager)
    4. Martin Hejdesten
      Martin Hejdesten Martin Hejdesten Design Office AB (Art Director, fotograf, webbdesigner)
    5. Daniel Carlsen
      Daniel Carlsen Canon Svenska AB (Säljare)

    Senaste videos

    Årets-MF.jpg

    Senaste kommentarerna

    1. Birgitta Nilsen skrev "Hej, Jag har anmält Jonny Hansson i mitt stället e..." den 14 februari 2017 13:34 om Tema Makalöst!: FRÄMJA VÄLGÅNGEN - STOPPA UNDERGÅNGEN!  .
    2. Annika Skoglund skrev "Har försökt anmäla en gäst- flykting från Syrien- ..." den 20 oktober 2016 10:27 om tema (O)mänskligt: MER ÄN HJÄRNA!.
    3. Christian Carlsson skrev "Hej på er Mih-boule!Hoppas ni alla har haft en här..." den 18 augusti 2016 21:59 om MiH BOULE 2016.
    4. Peter Reelfs skrev "Tack, Julia! :-) " den 2 maj 2016 13:36 om AW13, VARJE FREDAG DEN 13e.
    5. Julia Svensson skrev "Hej igen Peter, Det finns vegetariskt alternativ o..." den 22 april 2016 10:27 om AW13, VARJE FREDAG DEN 13e.