Axel Barvaeus

Hur känner man igen en bra idé?

  • 2019-04-05 08:00:00 2019-04-05 09:30:00 Europe/Stockholm Hur känner man igen en bra idé? Hur känner man igen en bra idé? Hur kommer det sig att vissa idéer verkar fungera bättre än andra i … <a href="https://mih.m.se/program/hur-kanner-man-igen-en-bra-ide/">Fortsätta</a> Linneaträdgården, Mariehällsvägen 100, Helsingborg info@mih.m.se

Hur kommer det sig att vissa idéer verkar fungera bättre än andra i mötet med marknaden, media, eller den enskilde konsumenten? 

Bakom varje reklamkampanj, PR-stunt, nyhetsbrev och banner finns det – förhoppningvis, i alla fall! – en tanke om varför kommunikationen ser ut som den gör: en kreativ idé. Men hur kommer det sig att vissa idéer verkar fungera bättre än andra i mötet med marknaden, media, eller den enskilde konsumenten? Det ska vi gemensamt försöka gå till botten med.

- - -

Axel Barvaeus arbetar som strateg på den Stockholmsbaserade PR-byrån Wenderfalck. Han har varit med och tagit fram flera internationellt prisade kampanjer, om alltifrån sjungande getter till VR-terapi, och har tidigare varit kursansvarig på reklamskolan Berghs School of Communication

  • Datum:
    5 apr 2019
  • Läge:
    Linneaträdgården, Mariehällsvägen 100, Helsingborg
  • Pris:
    Kostnadsfritt för medlem i MiH. Medlem utan Frukostklubb kort, 120:-. Ej medlem, 275:-
  • Program:

    08:00 Mingelfrukost
    08:45 Föreläsning
    09:30 Slut

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Fyll i alla fälten som krävs