Lunchmöte med tema

Kundresan – det nya guldet!

Erik Sanderoth och Elin Eriksson

  • 2019-09-19 11:45:00 2019-09-19 13:30:00 Europe/Stockholm Kundresan – det nya guldet! Kunskap om människors beteende är det nya guldet!   Idag anser 9 av 10 företag att kundupplevelsen är deras främsta … <a href="https://mih.m.se/program/lunchmote-med-tema/">Fortsätta</a> Via95, Drottninggatan 95, Helsingborg info@mih.m.se

 

Idag anser 9 av 10 företag att kundupplevelsen är deras främsta konkurrensverktyg. Ändå är det bara 1 av 100 som lyckas skapa en enastående kundupplevelse.

Vad vet du om ditt företags olika kundgruppers respektive kundresor? Och hur säkrar ni att era produkter, tjänster och kommunikation är värdeskapande för era slutkunder?

Genom att skapa insikter och förståelse om dina kunder kan du utveckla produkter och tjänster som leder till lojalare kunder. Kundresan handlar om att sätta kunden i centrum och involvering av kunden i företagets affärsprocesser. En av hörnstenarna är att förstå kundens upplevelser av de olika kontakterna den har med företaget.

 

Välkommen till en lunch där vi pratar vi om vikten av värdeskapande kundupplevelser och reder vi ut begreppet Customer Experience.

Erik Sanderoth och Elin Eriksson på Customer Experience-byrån Valentin Experience kommer och pratar om hur förståelse för kundresan möjliggör bättre produkter, tjänster och effektivare kommunikation.

Välkomna på "Kundresan – det nya guldet"

 

  • Datum:
    19 sep 2019
  • Läge:
    Via95, Drottninggatan 95, Helsingborg
  • Pris:
    Kostnadsfritt för medlem i MiH. Medlem utan Frukostklubb kort, 120:-. Ej medlem, 275:-
  • Program:

    11:45 Mingellunch
    12.15 Föreläsning
    - Frågor
    13.30 Slut

Biljetter

53 tillgänglig
Lunchmöte 19 september 2019275

Fyll i alla fälten som krävs

Mina bokningar

Fyll i alla fälten som krävs